Sunday, December 19, 2010

Berkorban Demi Cinta

Salam tengahari semua warga linaamalina.blogspot.com. huu...hari yang indah,masih lagi dapat melihat matahari,syukur,aku belum buta,dapat mendengar muzik2 Arab roommate aku,syukur aku belum pekak,dapat menghidu bau minyak wangi diorang yang.....ada umpphhh!!! syukur hidung belum tersumbat. masih dapat merasa gatal tatkala digigit nyamuk,syukur masih berfungsi sense of touch aku ni.cume belum menggunakan sense of taste je hari ni sebab tak jamah ape2 lg sejak pagi..haha.(bangun lambat). tak ape,kejap lg turun cafe lepas zohor nak check,berfungsi lagi tak deria ni.huhu..konklusinya,mulakan la hari anda dengan penuh rasa syukur pada Allah. baiklah,sekian tazkirah untuk hari ni.
Berkorban demi cinta?amboi Cik Lina...demi siapa tu? haha..cinta saya terhadap Quranic Youth Club..kenapa? baiklah,begini ye readers2 semesta alam,Qyc akan menyambut annibersari yang kesepuluh.Cik Lina telah pun dilantik melalui SMS( standard la,student,nak pakai surat,mahal nak beli setem) menjadi sebahagian dari tenaga yang akan menjayakan program ini..cewah!! Cik Lina akan menguruskan bahagian dinner.dinner ni cakap omputeh,orang melayu kata makan malam.orang jawa kate,mentong. baiklah,arakian majlis tersebut akan diadakan pada 25 haribulan Disember.yakni mengikut takwim Santa Klaus dan rusa2nya,hari tersebut merupakan hari Krismas.sepatutnya,planning awal Cik Lina,tarikh tersebut Cik Lina akan pulang ke tanah air (bajet macam blaja kat London). sepupu Cik Lina yang hensem,telah pon mengajak Cik Lina untuk pulang bersamanya. maafkan aku Iqbal..aku tak dapat,bukan aku tak sudi..tapi,apakan daya,ada yang lebih memerlukan aku..so,yep..Cik Lina kene la berkorban kerana terikat dengan komitmen,simpul mati punya ikatan..hehe..so,yep,wishing for the best for upcoming event this 25th.untuk keluarga di tanah air,nantikan kepulangan anakanda pada 1.1.2011..hulamak,tengok Cik Lina pilih tarikh,keramat tak keramat tarikh tu..perghh..bole buat tarikh kawen..hehe..sudah2,jom siap siaga untuk solat zuhur..dan lepas makan tengahari nanti,Cik Lina jatuhkan hukum wajib keatas diri Cik Lina untuk study..WAJIB tau! hemm..kene bertegas sikit dengan diri sendiri..kalau tak,ade je halangan dan godaan yang melemahkan nawaitu asal kita.oraet readers,salam. 





No comments: