Monday, October 3, 2011

Ditching U

Assalamualaikum.


I'm gonna ditch u
Menyusahkan.
Memang pencipta engkau bijak pandai.
Study aku pun dah terbengkalai,
Nak buat assignment, mulalah badan aku terkulai,
Letih melayan engkau, sampai lalai.
Tapi......
Aku fikir,
Jangan salahkan teknologi
Kalau masih tak reti nak kawal diri.
Macam jangan salahkan nasi
Kalau badan engkau besar macam guni
Salahkan diri sendiri yang tak ada jati diri
Tak punya motivasi.
Hahaha...
Aku taklah hebat
Tapi aku tengah cuba tengok kau sat-sat.
Tak nak sampai 360 saat.
Alamak....
Aku nak cakap lagi..
I'm gonna ditch u
Day by day
Little by little
so, u can die slowly.

Yeke? 

Oh, will I succeed?







p/s : awak semua dah baca tentang jawapan artis-artis kita tentang hukum hudud? saya dah. :) Kesimpulan saya, orang bercakap mengikut aras ilmu. Tinggi ilmu, banyaklah betul tapi tak semestinya tepat semua, rendah ilmu, jom tambah sama2.

No comments: