Wednesday, May 25, 2011

Exorcise, Babbling.

Assalamualaikum. :) CL sepatutnya dah tidur time ni sebab sekarang jam menunjukkan pukul 1.07 minit PAGI dan esok kelas saya pukul 8. Sangatlah cemerlang kan? Tapi, selagi Cik Darlina (nama laptop) ni terbukak, selagi itulah mata asyik curik2 pandang je walaupun badan dah landing baek punye atas tilam yang empuk lagi selesa. "Satu entry je lagi, satu entry je lagi", itu kata hati. 
Allah, ape masalah ntah CL ni? Esok kan boleh nak post? D.E.G.I.L sangat ye? Takdak idea pun nak tulis ape. Saje buat jari2 tembam ni menari..Hehehe. Jari2,sila menari ye? mengkome semua ni dah ghope ulat beluncas. Korang mesti boleh bayangkan kan? Macam mana la nak pakai cincin kahwin nanti? Kot2 suami nak sarung, eh2.. tersekat pulak kat tengah2. malu la I nanti. 
CL sebenarnya dah ngantuk sangat. Bila dah ngantuk, CL suke merepek. Kan ke lagi baik CL duduk diam2 atas katil tu, berzikir ke, muhasabah ke?..ini tak..dok main picit2 keyboard ni. Boleh nak delete ayat, dia pergi tekan space bar banyak kali? G.I.L.A kan? memang ngantuk sangat.
Takde ape sebenarnya, itu aje..saje nak main tekan2. Ok lah, hari dah pagi..Esok kelas awal. Tapi, CL nak kongsi something, dear diary, saya nak bangun awal. Bukan sebab takut lambat pergi kelas, saya takut Subuh saya terlajak nanti. Taknak!! Allahu Rabbi, aku mohon dengan amat ya Allah,nanti Engkau perintahkan roh aku balik ye pukul 6? Sebab aku nak bangun waktu tu. Nak sangat jumpa Engkau. Sayang Allah..sayang sangat2..sangat3..sangat4..SAYA SAYANG ALLAH SANGAT2. zzzzzzzzzzzzzzzz.........


Dan2 binatang comel nih menyinggah depan laptop. Ini ialah ulat beluncas.
Cincin tersangkut di tengah jari, bukan jari tersangkut ditengah cincin dan bukan jugak jari tengah.
Keyboard psiko. memang menaip ajelah nanti jawabnye.

No comments: